Uh hallo iedereen, ik ben nieuw hier.(zuipende 99'er Accord)
Uh hallo iedereen, ik ben nieuw hier.(zuipende 99'er Accord)
Hallo aan een ieder hier. Ik ben Wilbert (Willie). Ik heb van de week de vraag gesteld over mijn 99'er Accord LSi V-TEC die zoveel verbruikt. Leek mij wel handig om die aan jullie te stellen. Topic 'vraagje van een Honda rijder'. Bedankt voor de antwoorden die ik tot dusver heb gekregen. :-) Oh ja, ik rij al 8 jaar honda. Ik hoor van jullie. Greetz,Willie.
AccordTypeaRd wrote:Welkom Wilbert. Heb je al iets aan onze tips, en hoeveel verbruikt die Accord eigenlijk?
btw, wel een grappig onderschrift. Zo had ik het nog niet bekeken want ik ben ook uit een CRX gekomen.
Bedankt AccordTypearD, ik rij nu 1 op 8 en een beetje. Woon-werk verkeer. Een kleine 10 kilometer. Niet echt veel dus. Enne, hoe krijg je die foto onder je naam en tekst.
Thanx!!
1:8 op 10km woon/werk verkeer is misschien niet zo heel vreemd. Motor verbruikt koud namelijk meer als 'ie warm is en als je veel in de stad zit is 1:8 nog reëler. Misschien eens een keer een lange rit maken van een km of 100 over buitenwegen/snelwegen. Wel eerst voltanken en na deze rit ook.
En welke foto bedoel je? Die van de CRX en de ATR? Dat doe je in het schermpje waar je ook je onderschift plaatst, maar daar moet je de internetlocatie plaatsen waar je je plaatje naar geupload hebt, en voor die internetlocatie [img]plaatsen%20en%20daarna[/img]. Elders op dit forum staat dacht ik hoe je het precies moet doen en aan welke regels dit moet voldoen.
En welke foto bedoel je? Die van de CRX en de ATR? Dat doe je in het schermpje waar je ook je onderschift plaatst, maar daar moet je de internetlocatie plaatsen waar je je plaatje naar geupload hebt, en voor die internetlocatie [img]plaatsen%20en%20daarna[/img]. Elders op dit forum staat dacht ik hoe je het precies moet doen en aan welke regels dit moet voldoen.
Welkom! Ik reed een jaar geleden ook nog met een Accord en een CRX.
Voor je het weet ga je om je heen kijken en koop je een ATR, topper!
10 Km rijden is niet veel om je auto op temperatuur te krijgen en zal zeker een hoger verbruik kunnen opleveren. Heb je verder geen foutmelding van je PGM-Fi(computer)?
Grz.
10 Km rijden is niet veel om je auto op temperatuur te krijgen en zal zeker een hoger verbruik kunnen opleveren. Heb je verder geen foutmelding van je PGM-Fi(computer)?
Grz.
Aiyoku wrote:Welkom! Ik reed een jaar geleden ook nog met een Accord en een CRX.
Grz.
Konichiwa Aiyoku. Ik zag je naam en een Japanse vlag dus dat kan niet missen. Ik ben vandaag naar de dealer geweest en die hebben mijn Accord doorgemeten. Geen storingen o.i.d. Kleppen stellen was de uitkomst.
Greetz, Wilbert