Uh hallo iedereen, ik ben nieuw hier.(zuipende 99'er Accord)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Willie

Uh hallo iedereen, ik ben nieuw hier.(zuipende 99'er Accord)

Post by Willie »

Hallo aan een ieder hier. Ik ben Wilbert (Willie). Ik heb van de week de vraag gesteld over mijn 99'er Accord LSi V-TEC die zoveel verbruikt. Leek mij wel handig om die aan jullie te stellen. Topic 'vraagje van een Honda rijder'. Bedankt voor de antwoorden die ik tot dusver heb gekregen. :-) Oh ja, ik rij al 8 jaar honda. Ik hoor van jullie. Greetz,Willie.
itr-1895

Post by itr-1895 »

welkom,

hopen dat het probleem met je accord snel verholpen is

en foto's :mrgreen:
HondArd

Post by HondArd »

Welkom Wilbert. Heb je al iets aan onze tips, en hoeveel verbruikt die Accord eigenlijk?

btw, wel een grappig onderschrift. Zo had ik het nog niet bekeken want ik ben ook uit een CRX gekomen.
Willie

Post by Willie »

AccordTypeaRd wrote:Welkom Wilbert. Heb je al iets aan onze tips, en hoeveel verbruikt die Accord eigenlijk?

btw, wel een grappig onderschrift. Zo had ik het nog niet bekeken want ik ben ook uit een CRX gekomen.

Bedankt AccordTypearD, ik rij nu 1 op 8 en een beetje. Woon-werk verkeer. Een kleine 10 kilometer. Niet echt veel dus. Enne, hoe krijg je die foto onder je naam en tekst.
Thanx!!
Willie

Post by Willie »

itr-1895 wrote:welkom,

hopen dat het probleem met je accord snel verholpen is

en foto's :mrgreen:

Thanx itr-1895.

Greetz..
HondaFan

Post by HondaFan »

hmm....een vriend van me had zo'n probleem ook, maar dan met zn civic. zijn auto verbruikt meer dan normaal, totdat hij zn auto APK liet keuren bleek dat z'n lambda stuk was. Lambda vervangen en z'n auto reed gelijk weer een stuk zuiniger!!! :-)
HONDA

Post by HONDA »

Welkom Wilbert!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Voodoo

Post by Voodoo »

Jij ook welkom Wilbert, wanner ga je overstappen naar een Type R? Dan zal je zeker niet raar opkijken met een verbruik van 1:8 :-)
HondArd

Post by HondArd »

1:8 op 10km woon/werk verkeer is misschien niet zo heel vreemd. Motor verbruikt koud namelijk meer als 'ie warm is en als je veel in de stad zit is 1:8 nog reëler. Misschien eens een keer een lange rit maken van een km of 100 over buitenwegen/snelwegen. Wel eerst voltanken en na deze rit ook.

En welke foto bedoel je? Die van de CRX en de ATR? Dat doe je in het schermpje waar je ook je onderschift plaatst, maar daar moet je de internetlocatie plaatsen waar je je plaatje naar geupload hebt, en voor die internetlocatie [img]plaatsen%20en%20daarna[/img]. Elders op dit forum staat dacht ik hoe je het precies moet doen en aan welke regels dit moet voldoen.
Willie

Post by Willie »

Voodoo wrote:Jij ook welkom Wilbert, wanner ga je overstappen naar een Type R? Dan zal je zeker niet raar opkijken met een verbruik van 1:8 :-)

Thanx Voodoo. Nee Type-R wordt voorlopig niks. Geld gaat binnenkort naar iets anders toe. :D
Willie

Post by Willie »

HondaFan wrote:hmm....een vriend van me had zo'n probleem ook, maar dan met zn civic. zijn auto verbruikt meer dan normaal, totdat hij zn auto APK liet keuren bleek dat z'n lambda stuk was. Lambda vervangen en z'n auto reed gelijk weer een stuk zuiniger!!! :-)

Ik zal onthouden van de lambda. Thanx!
eteuben

Post by eteuben »

Welkom op dit forum uiteraard, ook namens mij!
Katana

Post by Katana »

Welkom! Ik reed een jaar geleden ook nog met een Accord en een CRX.

Voor je het weet ga je om je heen kijken en koop je een ATR, topper!

10 Km rijden is niet veel om je auto op temperatuur te krijgen en zal zeker een hoger verbruik kunnen opleveren. Heb je verder geen foutmelding van je PGM-Fi(computer)?

Grz.
Willie

Post by Willie »

eteuben wrote:Welkom op dit forum uiteraard, ook namens mij!

Thanx Eteuben.
Willie

Post by Willie »

Aiyoku wrote:Welkom! Ik reed een jaar geleden ook nog met een Accord en een CRX.

Voor je het weet ga je om je heen kijken en koop je een ATR, topper!

10 Km rijden is niet veel om je auto op temperatuur te krijgen en zal zeker een hoger verbruik kunnen opleveren. Heb je verder geen foutmelding van je PGM-Fi(computer)?

Grz.

Konichiwa Aiyoku. Ik zag je naam en een Japanse vlag dus dat kan niet missen. Ik ben vandaag naar de dealer geweest en die hebben mijn Accord doorgemeten. Geen storingen o.i.d. Kleppen stellen was de uitkomst.

Greetz, Wilbert
DC2

Post by DC2 »

Welkom.
Willie

Post by Willie »

typeR2004 wrote:Welkom.

Thanx!!
Locked