Als je dit ziet smelt je toch...........
Jammer genoeg ben ik allergisch voor katten We hebben er 1 op de Rubber lopen, daar ben ik soms een halve dienst mee bezig. Geweldig beestje ook. Alleen daarna goed de handjes wassen.
VTECCIE wrote:Evelien is ook allergisch voor dierenharen maar die neemt het voor lief.
Dan heb jij het best aardig getroffen met haar :-)
Dat sowieso.
Ze heeft thuis ook altijd een kat gehad dus ze weet wat het is. Zij heeft liever af en toe een snotneus dan een leven zonder katten. Het is een echte kattenfreak... :lol:
itr-1895 wrote:aan alle poezen en andere dier gefeliciemiauw met dierendag :bday:
Ik zal het aan Iggy, Sheryl, Axl, Teigertje, Ieoor en Knorretje doorgeven (de katten). Moet ik natuurlijk Brass (de hond) en Snoes (konijn) ook niet vergeten.
AccordTypeaRd wrote:Ik zal het aan Iggy, Sheryl, Axl, Teigertje, Ieoor en Knorretje doorgeven (de katten). Moet ik natuurlijk Brass (de hond) en Snoes (konijn) ook niet vergeten.
Blokkie_R wrote:M'n vriendin mist Pooh in het rijtje
Dat klopt, het zijn ook haar katten eigenlijk. Winnie (de Poeh) was wel een naam voor een eventuele hond, maar toen we hem kregen vonden we hem er een beetje "brasserig" uitzien, vandaar de naam Brass.
Ik heb zelf niks met katten maar in ieder geval erg leuk.
Zelf heb ik 2 Sharpei's , ook mijn vriendin is allergisch voor huisdierharen en eventueel likjes etc....
Maar we hebben bij aanschaf van deze honden een luchtreiniger gekocht en sindsdien we haar met dit hebben geconfronteerd heeft ze eigenlijk niks tot haast niks geen last meer , het was een dure aanschaf maar dubbel en dwars waard.
Elk vies luchtje wordt gefilterd , van kookluchtje tot honde geurtjes .
En zoals hooikoorts word hierdoor sterk verminderd