Ik wil weer racen!!
:lol:
30-04-2006 08:00 - 17:00
30-04-2006 08:00 - 13:00
30-04-2006 12:00 - 17:00
15-05-2006 18:00 - 21:30
31-05-2006 18:00 - 21:30
31-05-2006 16:00 - 19:00
31-05-2006 16:00 - 21:30
25-06-2006 09:00 - 17:00 (Pistenclub)
26-06-2006 18:00 - 21:30
17-07-2006 18:00 - 21:30
07-08-2006 18:00 - 21:30
Je kan je hier: http://de-vijverberg-trofee.nl/, aanmelden.
Kosten zijn gemiddeld 200,-
30-04-2006 08:00 - 17:00
30-04-2006 08:00 - 13:00
30-04-2006 12:00 - 17:00
15-05-2006 18:00 - 21:30
31-05-2006 18:00 - 21:30
31-05-2006 16:00 - 19:00
31-05-2006 16:00 - 21:30
25-06-2006 09:00 - 17:00 (Pistenclub)
26-06-2006 18:00 - 21:30
17-07-2006 18:00 - 21:30
07-08-2006 18:00 - 21:30
Je kan je hier: http://de-vijverberg-trofee.nl/, aanmelden.
Kosten zijn gemiddeld 200,-
Re: Ik wil weer racen!!
Jammer dat er muziek onder zit want dit schreewt om "The Sound of VTEC". Maar je kunt het met een ITR iedereen knap lastig maken :slaan:
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
wilco wrote:Even offtopic, oliekoeler ? Ik dacht dat je dan minder druk in je systeem had zitten en dat kan eventueel kwaad????
Dat had ik ooit ook nagevraagd bij een fabrikant van olie koelers, die vertelde mij dat het minimaal was en dat het verschil geen schade of wat dan ook aan je blok zou kunnen veroorzaken.
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Even offtopic, oliekoeler ? Ik dacht dat je dan minder druk in je systeem had zitten en dat kan eventueel kwaad????
Ik ga het ook anders doen dan de normale manier.
Ik ga met een externe pomp olie uit het carter pompen en via de koeler weer terug het carter in gooien. Geen drukverlies dus.
Ik heb al bij meerdere ITR blokken gezien dat je wel degelijk drukverlies hebt bij een koeler die via de orginele pomp werkt. Misschien dat het wat minder verlies geeft als je de slangen nog een maat dikker neemt maar met de slangen die ik had ging de druk zo 8Psi naar beneden (+/- half bar)
Misschien dat het bij de CTR weer anders is maar bij de b blokkies heb ik het al vaak genoeg gezien.
Dat is ook een groot nadeel , de oliekoeling .Als ik soms hier op een mooi weggetje het gas intrap zie de olie al richting de 115/120 graden schieten , ik kon me voorstellen dat als je 1 rondje op "de Ring"knalt dat je er echt elke ronde af moet en op de parkeerplaatsen moet wachten dat je olie weer op een nette temperatuur is.
Of als de olie 130 graden heeft bereikt dan blijft hij daar ook of loopt hij nog extremer op?
Eb hoeveel ronden rij je op Zandvoort voordat de olie de max. temperatuur heeft bereikt?
Ik wil ook liever niet met de zwaardere velgen op Zandvoort maar met de originele 15" lijkt me het mooist , maar welke banden zijn voor weinig geld nog goed om een dagje te boenderen.
Of als de olie 130 graden heeft bereikt dan blijft hij daar ook of loopt hij nog extremer op?
Eb hoeveel ronden rij je op Zandvoort voordat de olie de max. temperatuur heeft bereikt?
Ik wil ook liever niet met de zwaardere velgen op Zandvoort maar met de originele 15" lijkt me het mooist , maar welke banden zijn voor weinig geld nog goed om een dagje te boenderen.
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Eb hoeveel ronden rij je op Zandvoort voordat de olie de max. temperatuur heeft bereikt?
Na 1 ronde staat hij al op 130 graden....
Mijn motor is nu natuurlijk niet zo even te vergelijken met die van jullie, maar een standaard ITR motor is een heet hoofd! 1/2 rondje ring was voor mij genoeg om rustiger aan te gaan doen!
Zelf heb ik een setje R888 van toyo om mn standaard velgjes liggen. Perfect voor op het circuit!
Binnenkort heb ik nog een setje orginele velgen over. Interesse?