Was naar Duitsland geweest, en op de Autobahn even gaan testen hoe hard ze nou werkelijk kan gaan.
Ben achter een VW Phaeton W12 aangegaan, en eindigde op 255 km/u op de teller. Ik draaide toen volgens de toerenteller +/- 8900 tpm, echter de A'PEXi gaf +/- 8700 tpm aan.
Hoe dan ook, als ik de kans had gekregen, dan had ik de VW voorbij kunnen kruipen, helaas was daar geen tijd/ruimte voor...


Dit doet mij dus denken dat ik WERKELIJK 255 km/u kan halen....want de beste man in de Phaeton stond vol op het gas....en de max is 250 km/u.
In de boeken staat de ITR (zo uit mijn hoofd) op 235 km/u max.
Mijn ITR heeft een benzinedruk regelaar @ 4 bar, een JDM DC-Sports header, een kat vv en een cat back.
De versnellingsbak verhoudingen zijn standaard.
Rara, hoe kan dit.......of zal ik werkelijk zoveel toeren hebben gedraaid, en dus ook bovenstaande snelheid hebben gehaald ???