Nightmare AT-R

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

netjes gedaan hoor! weer in mooie staat!
HondArd

Post by HondArd »

Da's wel erg wit ineens. Netjes gedaan!
itr703

Post by itr703 »

Euh ...zelf ook tevreden over het resultaat ?
Ik ben nog op zoek naar een goede spuiterij namelijk ...... 8)

Grtx;
ITR703
mr. X

Post by mr. X »

*kwijl..

hij staat er écht mooi bij!
hou m schoon :wink:
Nightmare

Post by Nightmare »

[quote="itr703"]Euh ...zelf ook tevreden over het resultaat ?

Grtx]

ik ben altijd tevreden met het eind resultaat bij deze heren !! de prijs klopt, de erg korte werktijd, waarin ze dit allemaal doen is perfect, ( 1 lang weekend), en de qualiteit is super !! is al mijn 5e auto die ze voor mij hebben hersteld en gespoten. ik denk alleen dat de afstand een drempel zal zijn. het is uiteraard hier in het zuiden.
Katana

Post by Katana »

Ziet er gelikt uit, ik hoop het een keer in het echt te mogen bewonderen.

Ik heb zelf ook de electrische antenne eruit gehaald en een 2001 dakantenne erop gezet. Heb nu een originele rubber dop in het gat zitten, word in de toekomst nog wel een keertje dicht gelast. :idea:
Voodoo

Post by Voodoo »

Nightmare wrote:
itr703 wrote:Euh ...zelf ook tevreden over het resultaat ?

Grtx]

ik ben altijd tevreden met het eind resultaat bij deze heren !! de prijs klopt, de erg korte werktijd, waarin ze dit allemaal doen is perfect, ( 1 lang weekend), en de qualiteit is super !! is al mijn 5e auto die ze voor mij hebben hersteld en gespoten. ik denk alleen dat de afstand een drempel zal zijn. het is uiteraard hier in het zuiden.

Vraagje, wat zijn ongeveer de tarieven bij hun? Niet de hele auto, maar meer steenslag herstel.
IvoG

Post by IvoG »

Heb je ook NAW gegevens van de spuiterij Marco?
Nightmare

Post by Nightmare »

Voodoo wrote:Vraagje, wat zijn ongeveer de tarieven bij hun? Niet de hele auto, maar meer steenslag herstel.

wat wil je dan gadaan hebben ?? alleen de bumper en kap ?? hele neus ??
ik kan niet zeggen wat het zal kosten. dan zul je echt eens daar voorbij moeten gaan, en de auto laten zien. het zal wel véél goedkoper zijn, als waar dan ook.

IvoG wrote:Heb je ook NAW gegevens van de spuiterij Marco?

de watte ??
IvoG

Post by IvoG »

Naam Adres Woonplaats, oftewel contactgegevens! :idea:
Voodoo

Post by Voodoo »

Nightmare wrote:
Voodoo wrote:Vraagje, wat zijn ongeveer de tarieven bij hun? Niet de hele auto, maar meer steenslag herstel.

wat wil je dan gadaan hebben ?? alleen de bumper en kap ?? hele neus ??
ik kan niet zeggen wat het zal kosten. dan zul je echt eens daar voorbij moeten gaan, en de auto laten zien. het zal wel véél goedkoper zijn, als waar dan ook.

IvoG wrote:Heb je ook NAW gegevens van de spuiterij Marco?

de watte ??

Even wat specifieker, neus en achterbumper opnieuw.
BugsM

Post by BugsM »

AIYOKU wrote:Ik heb zelf ook de electrische antenne eruit gehaald en een 2001 dakantenne erop gezet. Heb nu een originele rubber dop in het gat zitten, word in de toekomst nog wel een keertje dicht gelast. :idea:

Weet je het onderdeelnummer nog? Ik zag in EPC wel een dop op de tekening, maar twijfel of dat wel de goede is...
Wil uiteindelijk een plakantenne monteren aan de binnenzijde van achteruit...
Nightmare

Post by Nightmare »

laten we dan zo afspreken, de personen die iets gemaakt cq gespoten willen hebben, moeten mij effe een pb sturen met daarin de naam en mobiel nummer. dan kan ik "Roger" dat is de plaatwerker terug laten bellen. hij geeft zijn nummer niet graag bloot aan iedereen. anders gaat de hele dag zijn mobiel voor allerlei onnozele vragen van mensen die toch niet willen of kunnen. dus effe een pb graag.
IvoG

Post by IvoG »

"Roger" heeft toch een bedrijf, waar hij klanten wil hebben, of niet soms? :dunno:

Graag of niet.
Nightmare

Post by Nightmare »

Ahhh .... nou snap ik het knelpunt !!! effe beter formuleren: ze doen het zwart, onder de hand, buiten werktijd .... enz,enz. het wordt wel in het berijf waar ze werken gedaan, maar dan na werktijd. vandaar dat ze dit ook in een "lang weekend" doen voor een leuke prijs.
Voodoo

Post by Voodoo »

Nightmare wrote:Ahhh .... nou snap ik het knelpunt !!! effe beter formuleren: ze doen het zwart, onder de hand, buiten werktijd .... enz,enz. het wordt wel in het berijf waar ze werken gedaan, maar dan na werktijd. vandaar dat ze dit ook in een "lang weekend" doen voor een leuke prijs.

Das duidelijk :-)
Nightmare

Post by Nightmare »

oké dan ......
Katana

Post by Katana »

BugsM wrote:
AIYOKU wrote:Ik heb zelf ook de electrische antenne eruit gehaald en een 2001 dakantenne erop gezet. Heb nu een originele rubber dop in het gat zitten, word in de toekomst nog wel een keertje dicht gelast. :idea:

Weet je het onderdeelnummer nog? Ik zag in EPC wel een dop op de tekening, maar twijfel of dat wel de goede is...
Wil uiteindelijk een plakantenne monteren aan de binnenzijde van achteruit...

Alle nummers staan netjes op de rekening, ik kan alleen niet aan de naam afleiden wat wat is. Is al een tijdje geleden. Kost maar een paar euro.
Het moet duidelijk op de EPC te zien zijn. Ik heb alles op de EPC bij mijn dealer opgezocht.
Locked