Maar heb je nu na 1 avond Zandvoort de instellingen al helemaal goed staan zodat je die andere ITR Lachen/Laughing Knipoog/Wink voorbij kunt rijden
Nee, absoluut niet. De omstandig heden waren er helemaal niet naar om lekker te exprimenteren. Ik heb ze ook op gevoel afgesteld en tijdens het rijden niks aan veranderd. Eerst moet ik aan de andere wegligging wennen, daarna zie ik wel of ik er nog wat uit kan halen. Als de balans niet goed genoeg geweest zou zijn had ik wel wat geprobeerd, maar nu was dat echt nog niet nodig. De balans was echt goed!
Plus dat ik zat te kloten met mn olieniveau!
Ik snap er nog geen reet van. Ik bleef last hebben van terug vallende oliedruk in bochten! Te laag niveau zou je zeggen, dus elke keer gooide ik er dan een kwart litertje bij. Het probleem was dan weer even over, maar het niveau was dan wel tijdelijk te hoog! kijk maar op de foto's. Soms rookt hij als een ketter! Dit alleen na het bijvullen. Het niveau was dus te hoog, maar als hij iets lager kwam viel mn druk terug.
Dit gebeurde ook alleen in de lange doordraaiers. Het lijkt erop dat de olie ophoopt in de kop zolang ik in een bocht zit.
Vlak voor ik de baan afkwam had ik er weer last van. Toen heb ik hem niet meer bijgevuld en thuis pas weer gechecked wat het niveau is. Die zat dus op de max! Ik had dus een trug vallende druk terwijl het niveau op max zit!
Ook niet vreemd dat hij dan rookt na bijvullen.......
Ik moet nog eens heel goed gaan kijken wat ik daar aan ga doen......
Oja, op de foto's staat ook niet rode GT3 Porsche die ik voorbij gegaan ben. (en ook die paar oude witte porsches, maar die stelde ook niet zo veel voor)