Thanks voor de medewerking!

Progger wrote:molybdeen wordt niet echt geapricieerd door de oliefilters. Dit goedje bestaat al heel lang en er zijn verschillende nadelen die ik me niet meer herinner. Voor een racemotor is dit uiteraard geen probleem dat ding gaat toch op tijd en stond open, maar voor een wagen waar je alle dagen met rijdt waren er toch nadelen. Ik herinner me niet meer exact welke, maar ze zijn er in ieder geval.
Opgepast!!!!!!!!!!!!
wilco wrote:En je kunt je niet nader verklaren , want ik dnk dat velen dit nu willen weten.
Een F20 uit de S2000 heeft met koolstof vezels versterkte alu cilinderbussen met een silicium coating.
De H22 uit de ATR heeft alu cilinderbussen met silicium coating.
De B18 uit de ITR heeft chrome molybdeen bussen ingegoten in aluminium.
Het werd altijd gebruikt bij de S2000 voor de eerste 15.000KM ivm inrijden en de bepaalde coating op de cilinderwanden "Molybdenum" dit is dezelfde coating wat op de cilinderwanden van de Integra Type R zit.
Maar het werd samen gebruikt met Honda's inloop olie waar ook extra van dit soort "Molybdenum" in zat en samen had het het meeste effect.
Progger wrote:molybdeen wordt niet echt geapricieerd door de oliefilters. Dit goedje bestaat al heel lang en er zijn verschillende nadelen die ik me niet meer herinner. Voor een racemotor is dit uiteraard geen probleem dat ding gaat toch op tijd en stond open, maar voor een wagen waar je alle dagen met rijdt waren er toch nadelen. Ik herinner me niet meer exact welke, maar ze zijn er in ieder geval.
Opgepast!!!!!!!!!!!!