Hoi BugsM,
Wat zijn je bevindingen van de vervangingsfilter van K&N.Ben ook van plan dat te doen voor mijn ATR. Vind hem nu nog te zacht klinken. Zelf mijn VTI klinkt scherper met K&N en spruit...
GRTZ
LCR wrote:Hoi BugsM, Wat zijn je bevindingen van de vervangingsfilter van K&N.Ben ook van plan dat te doen voor mijn ATR. Vind hem nu nog te zacht klinken. Zelf mijn VTI klinkt scherper met K&N en spruit... GRTZ
Het zal niet scherper klinken met zon filter.
Ik heb nu de stock airbox met KN filter en kort buis naar ruimte achter de voorbumber. Tevens is bij mij de mistlampuitsparing open met gaas. Ook de resonantiebox is verwijderd.
Gevolg is alleen een wat harder inlaatgeluid, maar wel veel stiller dan een CAI...
Snappen we het nou nog steeds niet????? Wakker worden mensen. Met wat voor bank hebben we hier te doen?
Enkele grote rol, of ook 2 kleine rollen waar je klem tussen zit met je wielen?
Scheelt wel ff wat in verliezen, denken jullie ook niet?
Maar als er zulke grote verschillen zijn, waarom die ene maken die zoveel verlies oplevert?? Je wilt juist een zo goed mogelijke bank bieden voor je klanten, maar ok we verzieken bugs topic hier denk ik. maar thank voor de info Frank.
Knap resultaat ;-)
Er zijn wel meerderetestbanken niet 100% juist maar sommige testbanken worden gebruikt om prestatieverbeteringen op te meten en niet de juiste Pk's te hebben. Maar als je de 1ste Run er 200Pk's hebt. Je stelt wat verder af en je hebt er 205....Daarvoor worden sommige banken ook gebruikt en deze zijn meestal de slechte....
Gangaran wrote:Vind ik ook..... te hoog zelfs. Als ik ook 13,1% had, had ik dan 187pk op de wielen i.p.v. 162pk's. Bij Bugs is het wel stuk gunstiger.
stoer, dus de bank met het minste verlies is het beste want daar heb je het meeste power op? als je in de zeik genomen wilt worden vind ik dat een hele goede redenering...........
Gaskleppie wrote:Godverdegodverdegodver........ Ik heb dit pas 2354239 keer uitgelegt!
Er zijn ook Dymo packs. Die hebben helemaal geen wiel verliezen omdat je bij dat ding je wielen eraf haalt en 2 grote kasten aan je assen hangt.
Is die dan de beste????
Als je toch alle verliezen goed meet en corrigeerd maakt het toch allemaal geen reet uit?
Ok, ik ging er (voor mij) logischerwijs vanuit dat de bank de vermogens weergeeft waar de verliezen van de bank zelf al af waren. Maar blijkbaar is dat dus niet zo logisch :roll:
Toch bedankt voor de 2354240 uitleg
Wat maakt het vermogen op papier nou uit!!
Het belangrijkste is (bij een goed geijkte bankt) dat je de verschillen ziet die je behaalt met bolt-on's e.d. :!: