BugsM ... CH1 H22A7 & EJ2 H22A

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
BugsM

Post by BugsM »

wilco wrote:Super!!

Mag ik vragen wat daar de kosten zijn en kan je daar zomaar binnen vallen ?
JD is volgens mij ook dichter bij mij in de buurt.

Kosten normaal voor 1 run zijn 100euros. Er bestaat ook groepskorting. Echt binnenvallen voor een run is daar niet mogelijk...

Ik ga waarschijnlijk in het voorjaar weer....
BugsM

Post by BugsM »

Image

Mijn eerste run. De tweede vergelijkbaar alleen 0.3 pk meer...
slED9e

Post by slED9e »

nice :) standaard toch ? of is dit met die Tenzo R ?!
LCR

Post by LCR »

Hoi BugsM,
Wat zijn je bevindingen van de vervangingsfilter van K&N.Ben ook van plan dat te doen voor mijn ATR. Vind hem nu nog te zacht klinken. Zelf mijn VTI klinkt scherper met K&N en spruit...
GRTZ
BugsM

Post by BugsM »

LCR wrote:Hoi BugsM,
Wat zijn je bevindingen van de vervangingsfilter van K&N.Ben ook van plan dat te doen voor mijn ATR. Vind hem nu nog te zacht klinken. Zelf mijn VTI klinkt scherper met K&N en spruit...
GRTZ

Het zal niet scherper klinken met zon filter.

Ik heb nu de stock airbox met KN filter en kort buis naar ruimte achter de voorbumber. Tevens is bij mij de mistlampuitsparing open met gaas. Ook de resonantiebox is verwijderd.
Gevolg is alleen een wat harder inlaatgeluid, maar wel veel stiller dan een CAI...
Gangaran

Post by Gangaran »

Mooie uitdraai, bij jou is het verlies alleen 28pk. Ik ben toch benieuwd of het aan de bank ligt of niet. Ik had n.l. 52pk verlies bij RICA.
roblom

Post by roblom »

Het verlies van mij ITR bij RICA was 39,8 pk (~21,2%)
de 28 pk van BugsM is in dit geval 13,1%
Gangaran

Post by Gangaran »

roblom wrote:Het verlies van mij ITR bij RICA was 39,8 pk (~21,2%)
de 28 pk van BugsM is in dit geval 13,1%

De mijne +/- 24,5%
roblom

Post by roblom »

Ook vrij hoog dus.....
Gangaran

Post by Gangaran »

Vind ik ook..... te hoog zelfs. Als ik ook 13,1% had, had ik dan 187pk op de wielen i.p.v. 162pk's. Bij Bugs is het wel stuk gunstiger.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Snappen we het nou nog steeds niet????? Wakker worden mensen. Met wat voor bank hebben we hier te doen?
Enkele grote rol, of ook 2 kleine rollen waar je klem tussen zit met je wielen?

Scheelt wel ff wat in verliezen, denken jullie ook niet?
Gangaran

Post by Gangaran »

Maar als er zulke grote verschillen zijn, waarom die ene maken die zoveel verlies oplevert?? Je wilt juist een zo goed mogelijke bank bieden voor je klanten, maar ok we verzieken bugs topic hier denk ik. maar thank voor de info Frank.
LCR

Post by LCR »

Thx voor de info BugsM
Vind de ATR wel stil ivm mijn EK-VTI (ook een rode als de jouwe)
Die knal echt erin...
the_smoker

Post by the_smoker »

Knap resultaat ;-)
Er zijn wel meerderetestbanken niet 100% juist maar sommige testbanken worden gebruikt om prestatieverbeteringen op te meten en niet de juiste Pk's te hebben. Maar als je de 1ste Run er 200Pk's hebt. Je stelt wat verder af en je hebt er 205....Daarvoor worden sommige banken ook gebruikt en deze zijn meestal de slechte....

Greetzzz
ee8

Post by ee8 »

Gangaran wrote:Vind ik ook..... te hoog zelfs. Als ik ook 13,1% had, had ik dan 187pk op de wielen i.p.v. 162pk's. Bij Bugs is het wel stuk gunstiger.

stoer, dus de bank met het minste verlies is het beste want daar heb je het meeste power op? als je in de zeik genomen wilt worden vind ik dat een hele goede redenering...........
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Godverdegodverdegodver........
Ik heb dit pas 2354239 keer uitgelegt!

Er zijn ook Dymo packs. Die hebben helemaal geen wiel verliezen omdat je bij dat ding je wielen eraf haalt en 2 grote kasten aan je assen hangt.

Is die dan de beste????

Als je toch alle verliezen goed meet en corrigeerd maakt het toch allemaal geen reet uit?
RedSun

Post by RedSun »

idd al heb je bij wijze van 99% verlies je kunt dan nog steeds verschillen in setup/afstelling meten.
Nana korobi ya oki
Martin.O

Post by Martin.O »

Gaskleppie wrote:Godverdegodverdegodver........

Er zijn ook Dymo packs. Die hebben helemaal geen wiel verliezen omdat je bij dat ding je wielen eraf haalt en 2 grote kasten aan je assen hangt.

Is die dan de beste????

Als je toch alle verliezen goed meet en corrigeerd maakt het toch allemaal geen reet uit?

:D :D :D :D :D :D :D :dontspeak:
roblom

Post by roblom »

Gaskleppie wrote:Godverdegodverdegodver........

Is die dan de beste????

Ok, ik ging er (voor mij) logischerwijs vanuit dat de bank de vermogens weergeeft waar de verliezen van de bank zelf al af waren. Maar blijkbaar is dat dus niet zo logisch :roll:
Toch bedankt voor de 2354240 uitleg :D
mr. X

Post by mr. X »

Wat maakt het vermogen op papier nou uit!!
Het belangrijkste is (bij een goed geijkte bankt) dat je de verschillen ziet die je behaalt met bolt-on's e.d. :!:
Locked