Motor topic (Post 1= forum rijders)
de mijnes is only 80cc
ops: stil, maar ach wat maakt het toch ook uit.
ooit wil ik nog wel een 700cc raptor hebben, maar denk echt niet dat het gebeurd.
pap had nog een 200cc blaster beloofd, maar er is nooit iets van gekomen.
ps wat we voor de 80cc hebben betaald kun je in NL een 200cc gaan halen :-?

ooit wil ik nog wel een 700cc raptor hebben, maar denk echt niet dat het gebeurd.
pap had nog een 200cc blaster beloofd, maar er is nooit iets van gekomen.
ps wat we voor de 80cc hebben betaald kun je in NL een 200cc gaan halen :-?
Katana wrote:Met het achterlicht/spatbord heb ik ook even gevochten (en gewonnen).
Wel gek dat men van led streep onder de buddy naar een puist op het spatbord gaat :dunno:
Zit nu wel een stuurdemper op, cool systeem 8)
Ik heb op het CBR forum al foto's gezien van mensen die het oude systeem op de nieuwe hebben gebouwd.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Posts: 358
- Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm
HaRdCoRe-WeZ wrote:Nou...ze zijn wel erg groot hoor die standaard puisten. Kleine LED-knippers vind ik vele malen duidelijker eerlijk gezegd. Mijn neef rijd een Repsol CBR1000RR Fireblade, die heeft knippers in het achterlicht, en ook dat is erg duidelijk.
Ik had een zwarte RR met een zwart pak en helm en geloof me die grote krengen heb je echt nodig.
Ze zitten daar voor de veiligheid en dat iemand anders je kan zien. Niet voor de show
-
- Posts: 358
- Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm
-
- Posts: 358
- Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm
Ik twijfel alleen erg tussen de 2003/4 en de 2007. Qua prijs is de 2003 uiteraard beter maar de 2007 is nieuw en dus geen fratsen van vorige berijders.
De modellen ontlopen elkaar qua looks niet zoveel maar de 2003 schijnt wat meer hardcore te zijn t.o.v. de 2007. Nadeel van de 2003 blijkt te zijn dat je snel last van je polsen krijgt op lage snelheden. Lastig, lastig...
De modellen ontlopen elkaar qua looks niet zoveel maar de 2003 schijnt wat meer hardcore te zijn t.o.v. de 2007. Nadeel van de 2003 blijkt te zijn dat je snel last van je polsen krijgt op lage snelheden. Lastig, lastig...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Posts: 358
- Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm
Persoonlijk vind ik qua model de 2003 mooier, maar de kleurstellingen van de 2007 zijn wel erg nice.
100+ in een 50km zone...mnee, maar ik rij helaas wel af en toe 100km te hard.....in bochten. Maar ja...hoort er een beetje bij denk ik.
Heb je btw al een goed pak, helm, laarzen, handschoenen, backprotector en oordoppen?
100+ in een 50km zone...mnee, maar ik rij helaas wel af en toe 100km te hard.....in bochten. Maar ja...hoort er een beetje bij denk ik.
Heb je btw al een goed pak, helm, laarzen, handschoenen, backprotector en oordoppen?

Broek... check
Jas... check
Helm... check
Handschoenen... check
Laarzen... check
Backprotector... ehh zit in jas?
Oordoppen... ehh dikke voering in helm?
Leren pak Eef... check
Helm Eef... check
Laarzen Eef... check
:lol:
Jas... check
Helm... check
Handschoenen... check
Laarzen... check
Backprotector... ehh zit in jas?
Oordoppen... ehh dikke voering in helm?
Leren pak Eef... check
Helm Eef... check
Laarzen Eef... check
:lol:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Posts: 358
- Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm
Cool, nu moet jij dus nog een leren pak. Met textiel op een supersport is een drama, geloof me.
Met een backprotector bedoel ik een losse protector. Is in het begin wennen, maar daarna voel je hem niet meer zitten. Helpt best wel als je onderuit gaat en je land op een stoeprand ofzo...
Oordoppen....Ach, kom je vanzelf wel achter als je 230+ hebt gereden hehe. Ik rij (bijna) altijd met doppen in, scheelt echt zo ontzettend veel in windgeruis en mijn pijp hoor ik nog prima janken.
Maareuh, kunnen we een gepimpte motorfiets verwachten met allemaal leuke goodies of hou je hem standaard?
Met een backprotector bedoel ik een losse protector. Is in het begin wennen, maar daarna voel je hem niet meer zitten. Helpt best wel als je onderuit gaat en je land op een stoeprand ofzo...
Oordoppen....Ach, kom je vanzelf wel achter als je 230+ hebt gereden hehe. Ik rij (bijna) altijd met doppen in, scheelt echt zo ontzettend veel in windgeruis en mijn pijp hoor ik nog prima janken.
Maareuh, kunnen we een gepimpte motorfiets verwachten met allemaal leuke goodies of hou je hem standaard?
