ITR#1882 (sold) --> ITR#5804 (sold) --> ATR#41/50 --> ITR#1649
Sander wrote:DC2 wrote:Sander wrote:Sexy! Mijn mugen doos voor mijn CTR hangt sinds zaterdag bij de douane.. Zie het somber in, zal een leuke aanslag op komen.
Zie trackgegevens http://app1.hongkongpost.com/CGI/mt/e_d ... 45597361HK
Da's minder. Heb je het inmiddels al binnen?
Dit waren mijn gegevens: klik
Toevallig vandaag binnen. 121,90 euro btw/invoerrechten/inklaringskosten
Mag ik vragen waar jij jouwe besteld had? Mijne kwam van http://www.supergt.com.hk/shop/
Fototje hier: http://www.xs4all.nl/~teiconbv/mugen.jpg
Zal dit weekend hier eens wat goede fotos neerzetten van mijn auto en mij nogmaals voorstellen. Merkte dat dat topic van mij foetsie is.
Wel mooi spul he.. dat mugen![]()
WARNING!! NOOIT MEER BIJ SUPERGT BESTELLEN!!! je hebt mazzel dat je het opgestuurd hebt gekregen!! veel van die spullen van supergt zijn trouwens NEP! NOGMAALS, NOOIT MEER BIJ SUPERGT BESTELLEN
mr. X wrote:Zoom carbon rear view mirror
:dunno:
Nog nooit van gehoord :lol: gaan we aan gewichtsbesparing doen? :lol:
Mooie lijst verder :thumbs:
Yep, gewichtsbesparing! Hehe. Kwam de spiegel tegen en moet zeggen dat ie er gaaf uitziet. Beter dan op de foto.
http://www.aj-racing.com/catalog/produc ... t=0&page=1
Kun je er eventueel afschroeven zodat je beter de binnenkant van je voorraam kunt wassen. Daarnaast: mocht het een keer voorkomen dat je je voorruit moet laten vervangen hoef je niet bang te zijn dat, in het geval van een tegen de voorruit geplakte spiegel, deze niet helemaal goed overgezet is en alsnog loslaat (en ik heb het regelmatig gezien dat er mensen aan het stoeien zijn met een binnenspiegel die steeds van de voorruit loslaat).
De itr staat te koop zoals jullie hebben gezien. Wat ik hier niet heb verteld en laten zien, is dat ik enkele maanden na de verkoop van m'n vorige itr een EK3 had gekocht, hier 6 weken in heb gereden en 3 weken later weer verkocht heb ivm de aankoop van de huidige itr.
Het was kort, maar ik heb er toch met plezier in gereden en ook deze zag er goed uit 8) :
Ondanks de korte duur dat de auto in mijn bezit, uiteraard toch een aanpassing gedaan :lol: , namelijk air-intake vervangen door deze:
Had nog het embleem achter willen weghalen en de achterlichten willen vervangen door de originele en het daarbij laten, toen ik de oranje itr te koop zag staan......en de rest is wel bekend..!
Het was kort, maar ik heb er toch met plezier in gereden en ook deze zag er goed uit 8) :

Ondanks de korte duur dat de auto in mijn bezit, uiteraard toch een aanpassing gedaan :lol: , namelijk air-intake vervangen door deze:

Had nog het embleem achter willen weghalen en de achterlichten willen vervangen door de originele en het daarbij laten, toen ik de oranje itr te koop zag staan......en de rest is wel bekend..!
Zoals jullie gezien hebben is de ITR (eindelijk) verkocht! De auto is naar een Honda liefhebber gegaan en zal in goede handen zijn.
@Blacka
Yes, eindelijk. Nog even geduld voor de vervanger! :twisted:
@Benjdmin
I was beginning to think the same, until there suddenly were 3 persons in 1 week who were seriously interested in buying the car; 1 of them got lucky!
@Jochem DC2
Absoluut niks mis met de auto; mooi gestyled, technisch 100% en hij is naar een Honda liefhebber gegaan; er zijn nog steeds liefhebbers die niet per sé een JDM bak of stock ITR willen.
@VTECCIE
Zeker weten! 8)
P.S. ik kan je de hele dag al niet bereiken op je mobiel (?)[
@Blacka
zo is ie eindelijk verkocht gefeliciteerd ben zeer benieuwd naar het nieuwe speeltje
Yes, eindelijk. Nog even geduld voor de vervanger! :twisted:
@Benjdmin
Congrats, I thought that car was never going to sell...
I was beginning to think the same, until there suddenly were 3 persons in 1 week who were seriously interested in buying the car; 1 of them got lucky!

@Jochem DC2
Same here,...
Dat ding heeft zooooo lang te koop gestaan,...
Is er nu iets goed mis met dat ding, of wil niemand zo'n over styled ITR...
In elk geval gefeliciteerd, en ben benieuwd naar je nieuwe speeltje.
Greetz,
Absoluut niks mis met de auto; mooi gestyled, technisch 100% en hij is naar een Honda liefhebber gegaan; er zijn nog steeds liefhebbers die niet per sé een JDM bak of stock ITR willen.
@VTECCIE
Nogmaals gefeliciteerd, ik zie je wel verschijnen als je je nieuwe monster hebt.
Zeker weten! 8)
P.S. ik kan je de hele dag al niet bereiken op je mobiel (?)[
Ja mijn mobiel heeft het begeven... morgen een vervanging maar tot die tijd mobiele rust... 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Bedoelde er ook niets geks mee,... Niet lulligs om het zo maar te zeggen. Was gewoon serieus een vraag, omdat deze zo lang te koop gestaan heeft. Sorry als ik wat bot over kwam! :wink:
Greetz,
jochem dc2 wrote:Absoluut niks mis met de auto]
Bedoelde er ook niets geks mee,... Niet lulligs om het zo maar te zeggen. Was gewoon serieus een vraag, omdat deze zo lang te koop gestaan heeft. Sorry als ik wat bot over kwam! :wink:
Greetz,
Geen probleem, vatte het niet negatief op. De auto heeft idd echt lang te koop gestaan. Veel reacties gehad, maar niemand zette de stap om 'm te kopen; reden was vaak financieel. Maar goed, afgelopen weekend was het eindelijk zover! 8)
-