ITR#1882 (sold) --> ITR#5804 (sold) --> ATR#41/50 --> ITR#1649

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Sinan

Post by Sinan »

ook lekker bezig
mr. X

Post by mr. X »

Haha goed zo!

Ben benieuwd wat dit op de testbank voor grafiek geeft. Volgens mij heeft nog niemand hier ervaring met de T1R op de ITR.
VTECRob

Post by VTECRob »

Lekker bezig Ali... :thumbs:
MLM

Post by MLM »

Sander wrote:
DC2 wrote:
Sander wrote:Sexy! Mijn mugen doos voor mijn CTR hangt sinds zaterdag bij de douane.. Zie het somber in, zal een leuke aanslag op komen.

Zie trackgegevens http://app1.hongkongpost.com/CGI/mt/e_d ... 45597361HK

Da's minder. Heb je het inmiddels al binnen?

Dit waren mijn gegevens: klik

Toevallig vandaag binnen. 121,90 euro btw/invoerrechten/inklaringskosten :(
Mag ik vragen waar jij jouwe besteld had? Mijne kwam van http://www.supergt.com.hk/shop/
Fototje hier: http://www.xs4all.nl/~teiconbv/mugen.jpg
Zal dit weekend hier eens wat goede fotos neerzetten van mijn auto en mij nogmaals voorstellen. Merkte dat dat topic van mij foetsie is.

Wel mooi spul he.. dat mugen :D

WARNING!! NOOIT MEER BIJ SUPERGT BESTELLEN!!! je hebt mazzel dat je het opgestuurd hebt gekregen!! veel van die spullen van supergt zijn trouwens NEP! NOGMAALS, NOOIT MEER BIJ SUPERGT BESTELLEN
DC2

Post by DC2 »

Weer een kleine update...

Terug van vakantie en een leuk pakketje ontvangen met daarin:

Spoon high tension sparkwires
Spoon radiator hoses
Spoon radiator cap
Spoon oil filler cap
Spoon thermoswitch
Spoon thermostat
Spoon reservoir covers
Zoom carbon rear view mirror

8)
mr. X

Post by mr. X »

Zoom carbon rear view mirror
:dunno:

Nog nooit van gehoord :lol: gaan we aan gewichtsbesparing doen? :lol:

Mooie lijst verder :thumbs:
DC2

Post by DC2 »

mr. X wrote:Zoom carbon rear view mirror
:dunno:

Nog nooit van gehoord :lol: gaan we aan gewichtsbesparing doen? :lol:

Mooie lijst verder :thumbs:

Yep, gewichtsbesparing! Hehe. Kwam de spiegel tegen en moet zeggen dat ie er gaaf uitziet. Beter dan op de foto.

http://www.aj-racing.com/catalog/produc ... t=0&page=1
HondArd

Post by HondArd »

Heeft de ITR nog een binnenspiegel die je tegen het plafond moet schroeven? Vind ik persoonlijk veel beter dan tegen de voorruit geplakt.
roblom

Post by roblom »

Wat is daar beter aan dan?
HondArd

Post by HondArd »

Kun je er eventueel afschroeven zodat je beter de binnenkant van je voorraam kunt wassen. Daarnaast: mocht het een keer voorkomen dat je je voorruit moet laten vervangen hoef je niet bang te zijn dat, in het geval van een tegen de voorruit geplakte spiegel, deze niet helemaal goed overgezet is en alsnog loslaat (en ik heb het regelmatig gezien dat er mensen aan het stoeien zijn met een binnenspiegel die steeds van de voorruit loslaat).
DC2

Post by DC2 »

HondArd wrote:Heeft de ITR nog een binnenspiegel die je tegen het plafond moet schroeven? Vind ik persoonlijk veel beter dan tegen de voorruit geplakt.

Zit tegen het/in het plafond idd.
DC2

Post by DC2 »

De itr staat te koop zoals jullie hebben gezien. Wat ik hier niet heb verteld en laten zien, is dat ik enkele maanden na de verkoop van m'n vorige itr een EK3 had gekocht, hier 6 weken in heb gereden en 3 weken later weer verkocht heb ivm de aankoop van de huidige itr.

Het was kort, maar ik heb er toch met plezier in gereden en ook deze zag er goed uit 8) :

Image
Image
Image
Image

Ondanks de korte duur dat de auto in mijn bezit, uiteraard toch een aanpassing gedaan :lol: , namelijk air-intake vervangen door deze:
Image

Had nog het embleem achter willen weghalen en de achterlichten willen vervangen door de originele en het daarbij laten, toen ik de oranje itr te koop zag staan......en de rest is wel bekend..!
mr. X

Post by mr. X »

Als je, zoals je zei de achterlichten en het logo vervangen had inc de booskijkers voor, vond ik hem erg mooi!

Maar als de DC2 weg is, wil je dan toch weer een 'kleine' auto erbij kopen als vervoer of helemaal niets?
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Hey... deze EK3 was ooit van Jordan geweest...
DC2

Post by DC2 »

Zoals jullie gezien hebben is de ITR (eindelijk) verkocht! De auto is naar een Honda liefhebber gegaan en zal in goede handen zijn.

@Blacka
zo is ie eindelijk verkocht gefeliciteerd ben zeer benieuwd naar het nieuwe speeltje

Yes, eindelijk. Nog even geduld voor de vervanger! :twisted:

@Benjdmin
Congrats, I thought that car was never going to sell...

I was beginning to think the same, until there suddenly were 3 persons in 1 week who were seriously interested in buying the car; 1 of them got lucky! :D

@Jochem DC2
Same here,...

Dat ding heeft zooooo lang te koop gestaan,...

Is er nu iets goed mis met dat ding, of wil niemand zo'n over styled ITR...

In elk geval gefeliciteerd, en ben benieuwd naar je nieuwe speeltje.

Greetz,

Absoluut niks mis met de auto; mooi gestyled, technisch 100% en hij is naar een Honda liefhebber gegaan; er zijn nog steeds liefhebbers die niet per sé een JDM bak of stock ITR willen.

@VTECCIE
Nogmaals gefeliciteerd, ik zie je wel verschijnen als je je nieuwe monster hebt.

Zeker weten! 8)
P.S. ik kan je de hele dag al niet bereiken op je mobiel (?)[
HONDA

Post by HONDA »

Ja mijn mobiel heeft het begeven... morgen een vervanging maar tot die tijd mobiele rust... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Absoluut niks mis met de auto; mooi gestyled, technisch 100% en hij is naar een Honda liefhebber gegaan; er zijn nog steeds liefhebbers die niet per sé een JDM bak of stock ITR willen.

Bedoelde er ook niets geks mee,... Niet lulligs om het zo maar te zeggen. Was gewoon serieus een vraag, omdat deze zo lang te koop gestaan heeft. Sorry als ik wat bot over kwam! :wink:

Greetz,
DC2

Post by DC2 »

jochem dc2 wrote:
Absoluut niks mis met de auto]

Bedoelde er ook niets geks mee,... Niet lulligs om het zo maar te zeggen. Was gewoon serieus een vraag, omdat deze zo lang te koop gestaan heeft. Sorry als ik wat bot over kwam! :wink:

Greetz,

Geen probleem, vatte het niet negatief op. De auto heeft idd echt lang te koop gestaan. Veel reacties gehad, maar niemand zette de stap om 'm te kopen; reden was vaak financieel. Maar goed, afgelopen weekend was het eindelijk zover! 8)
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Hey,

Ik kan het even gemist hebben, maar wat komt er voor terug. Komt er uberhaubt iets voor terug??

Greetz,
mr. X

Post by mr. X »

Gefeliciteerd Alireza!

Ben benieuwd wat er voor terug komt :D
Locked