Greetz
Greetz
Mijn naam is Mark, ik ben engels. ik woon nu voor bijna 2 jaar in nederland, op het moment woon ik in breda waar ik werk als freezer. Mijn nederlands is heel slecht,ik kan er niks aan doen, jullie hebben een hele moelijke taal.
Ik rij een 2000 Honda Accord type S. hijn is op het momoent nog helamaal standaard. ik ben lid geworden van deze club voor advies en om mensen te leren met dezelfde hobby.
Ik rij een 2000 Honda Accord type S. hijn is op het momoent nog helamaal standaard. ik ben lid geworden van deze club voor advies en om mensen te leren met dezelfde hobby.
Hee Mark welkom!
Er zijn er meer die het nog niet helemaal onder de knie hebben, maar als de intentie goed is helpen we je graag. Netjes jezelf eerst voorgesteld dus je kunt het blijkbaar wel goed lezen :lol:
In tegenstelling tot veel andere, wél Nederlandse.
Zelf vind ik Nederlands ook moeilijk, misschien dat Engels me zelfs makkelijker af gaat.
Misschien foto's van de auto?
En wat is 'freezer' precies?
Er zijn er meer die het nog niet helemaal onder de knie hebben, maar als de intentie goed is helpen we je graag. Netjes jezelf eerst voorgesteld dus je kunt het blijkbaar wel goed lezen :lol:
In tegenstelling tot veel andere, wél Nederlandse.
Zelf vind ik Nederlands ook moeilijk, misschien dat Engels me zelfs makkelijker af gaat.
Misschien foto's van de auto?
En wat is 'freezer' precies?
vtecmoon wrote:welkom en je nederlands is helemaal niet slecht, je voorstel post is heel duidelijk!!
En zonder fouten (tenminste ik kan er geen ontdekken, behalve de n achter hijn maar denk dat dat een tiepfoutje is).
Welkom.
En een freezer is de bediener van een freesmachine, dat kan voor asfalt of beton maar ook voor hout of metaal (of andere materialen) zijn.
roblom wrote:vtecmoon wrote:welkom en je nederlands is helemaal niet slecht, je voorstel post is heel duidelijk!!
En zonder fouten (tenminste ik kan er geen ontdekken, behalve de n achter hijn maar denk dat dat een tiepfoutje is).
Welkom.
En een freezer is de bediener van een freesmachine, dat kan voor asfalt of beton maar ook voor hout of metaal (of andere materialen) zijn.
Klopt en als je goed bent in freezen, dan is daar nog een goede sandwich :lol: in te verdienen ook!
Maar welkom!
Hier staat een uitleg hoe je een foto plaatst.
www.picturetrail.com
Daar kun je gratis foto's uploaden, en als dat gedaan is staat de link er mooi bij die je kunt kopieëren.
[img]bla%20bla%20bla[/img]
Daar kun je gratis foto's uploaden, en als dat gedaan is staat de link er mooi bij die je kunt kopieëren.
[img]bla%20bla%20bla[/img]
Welkom :zwaaien: Mark. Voor iemand die van oorpsrong geen Nederlands kent doe je het erg goed qua taal. Je hebt in ieder geval je weg naar het voorsteltopic gevonden en da's DE plaats om je forumcarrière hier te beginnen :thumbs:
Enkel de volgende zin: "hijn is op het momoent nog helamaal standaard" had eigenlijk "hij is op het moment nog helemaal standaard". Maar het had ook een tiepfoutje kunnen zijn. Veel plezier hier nog!
Enkel de volgende zin: "hijn is op het momoent nog helamaal standaard" had eigenlijk "hij is op het moment nog helemaal standaard". Maar het had ook een tiepfoutje kunnen zijn. Veel plezier hier nog!