Greetz

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Tweak

Greetz

Post by Tweak »

Mijn naam is Mark, ik ben engels. ik woon nu voor bijna 2 jaar in nederland, op het moment woon ik in breda waar ik werk als freezer. Mijn nederlands is heel slecht,ik kan er niks aan doen, jullie hebben een hele moelijke taal.

Ik rij een 2000 Honda Accord type S. hijn is op het momoent nog helamaal standaard. ik ben lid geworden van deze club voor advies en om mensen te leren met dezelfde hobby.
mr. X

Post by mr. X »

Hee Mark welkom!

Er zijn er meer die het nog niet helemaal onder de knie hebben, maar als de intentie goed is helpen we je graag. Netjes jezelf eerst voorgesteld dus je kunt het blijkbaar wel goed lezen :lol:
In tegenstelling tot veel andere, wél Nederlandse.
Zelf vind ik Nederlands ook moeilijk, misschien dat Engels me zelfs makkelijker af gaat.

Misschien foto's van de auto?

En wat is 'freezer' precies?
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom Mark.
slydawg

Post by slydawg »

Welkom Mark!

mr. X wrote:En wat is 'freezer' precies?

Volgens mij...met zo'n freesmachine van die sleufen frezen in beton/asfalt?
jan

Post by jan »

welkom Mark.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

welkom en je nederlands is helemaal niet slecht, je voorstel post is heel duidelijk!!
Voodoo

Post by Voodoo »

Welcome Mark 8)
roblom

Post by roblom »

vtecmoon wrote:welkom en je nederlands is helemaal niet slecht, je voorstel post is heel duidelijk!!

En zonder fouten (tenminste ik kan er geen ontdekken, behalve de n achter hijn maar denk dat dat een tiepfoutje is).
Welkom.

En een freezer is de bediener van een freesmachine, dat kan voor asfalt of beton maar ook voor hout of metaal (of andere materialen) zijn.
boikel

Post by boikel »

Hey Mark, welkom.

Heb je ook foto's van je bolide.
VtecBob

Post by VtecBob »

roblom wrote:
vtecmoon wrote:welkom en je nederlands is helemaal niet slecht, je voorstel post is heel duidelijk!!

En zonder fouten (tenminste ik kan er geen ontdekken, behalve de n achter hijn maar denk dat dat een tiepfoutje is).
Welkom.

En een freezer is de bediener van een freesmachine, dat kan voor asfalt of beton maar ook voor hout of metaal (of andere materialen) zijn.

Klopt en als je goed bent in freezen, dan is daar nog een goede sandwich :lol: in te verdienen ook!

Maar welkom!
eteuben

Post by eteuben »

Uiteraard welkom op dit forum Mark, ook namens mij!
itr-1895

Post by itr-1895 »

welkom,

Tweak

ik woon nu voor bijna 2 jaar in nederland, op het moment woon ik in breda

jij woont op 2 plaatsen :roll: :dunno:
Tweak

Post by Tweak »

o.k. itr-1895 you got me! ik verhuis naar roosendaal morgen om eerlijk te zijn. maar nu op dit moment woon ik nog in breda. ik zou graag een foto willen plaatsen maar weet niet hoe dat moet. dus mocht je tips hebben. . . . . en nog bedankt voor de warme welkom.[/img]
roblom

Post by roblom »

Hier staat een uitleg hoe je een foto plaatst.
mr. X

Post by mr. X »

www.picturetrail.com

Daar kun je gratis foto's uploaden, en als dat gedaan is staat de link er mooi bij die je kunt kopieëren.
[img]bla%20bla%20bla[/img]
RedSun

Post by RedSun »

Volgens heeft een freezer iets te maken met bevroren dingen.

Welkom Mark!
Nana korobi ya oki
vtecmoon

Post by vtecmoon »

ben je echt 2 jaar in NL, dan spreek je verdomd goed NL. Ik heb veel collega's die hier veel langer zitten en nog geen woord NL kunnen spreken...
HondArd

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Mark. Voor iemand die van oorpsrong geen Nederlands kent doe je het erg goed qua taal. Je hebt in ieder geval je weg naar het voorsteltopic gevonden en da's DE plaats om je forumcarrière hier te beginnen :thumbs:
Enkel de volgende zin: "hijn is op het momoent nog helamaal standaard" had eigenlijk "hij is op het moment nog helemaal standaard". Maar het had ook een tiepfoutje kunnen zijn. Veel plezier hier nog!
Locked