Circuitdag 11 augustus op Zandvoort met BookATrack.com

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
slydawg

Post by slydawg »

Dat is zonder de rit van/naar huis.
Jo&

Post by Jo& »

slydawg wrote:Dat is zonder de rit van/naar huis.

:shock: whahahaha :clap

Ik begrijp dat je op circuit meer benzine verbruikte, maar komt dat door jou setup dat je zooo veel verbruikt?
Lucas79

Post by Lucas79 »

Was een heerlijke dag! De FN2 goed kunnen testen, met de originele en de GroupN ECU. Op het circuit heb ik geen last gehad van het blijven hangen van het toerental gelukkig. Ik kan wel merken dat de FN2 echt een zware auto is.

Ik was erg positief onder de indruk van de organisatie, maar ook van de rijders! Iedereen heeft zich (in ieder geval rondom mijn auto) keurig aan de regels gehouden.

Wat "leuke"/interessante cijfertjes:
- Benzineverbuik: 28,9/100L (bijna 1:3) op ± 180km (1,5 tank benzine)
- Bandenverbruik (Potenza RE50A) : voor ± 3mm, achter ± 1,5mm (niet helemaal accuraat, want ik heb halverwege de dag links voor en achter omgewisseld) De RE50A is eigenlijk iets te zacht voor op het circuit heb ik het idee. Volgende keer gaan we echte semi-slicks proberen.
- remmen: Aan het einde van de dag begonnen de remmen te "faden" en sponzig te voelen de blokken (Ferodo DS2500) zijn nog niet echt op, dus ik vermoed dat de remvloeistof niet goed meer is.

Ik zal later vandaag wat fotootjes en filmpjes online zetten.

@Joanne: ja, dat is inderdaad een kinderstoeltje. De FN2 is uitgezocht op zijn rijeigenschappen, en tevens goed dienst kan doen als gezinsauto. :wink:
Deus Ex Machina!
Jo&

Post by Jo& »

unicorn wrote:Was een heerlijke dag! De FN2 goed kunnen testen, met de originele en de GroupN ECU. Op het circuit heb ik geen last gehad van het blijven hangen van het toerental gelukkig. Ik kan wel merken dat de FN2 echt een zware auto is.

Ik was erg positief onder de indruk van de organisatie, maar ook van de rijders! Iedereen heeft zich (in ieder geval rondom mijn auto) keurig aan de regels gehouden.

- Bandenverbruik (Potenza RE50A) : voor ± 3mm, achter ± 1,5mm (niet helemaal accuraat, want ik heb halverwege de dag links voor en achter omgewisseld) De RE50A is eigenlijk iets te zacht voor op het circuit heb ik het idee. Volgende keer gaan we echte semi-slicks proberen.
- remmen: Aan het einde van de dag begonnen de remmen te "faden" en sponzig te voelen de blokken (Ferodo DS2500) zijn nog niet echt op, dus ik vermoed dat de remvloeistof niet goed meer is.

@Joanne: ja, dat is inderdaad een kinderstoeltje. De FN2 is uitgezocht op zijn rijeigenschappen, en tevens goed dienst kan doen als gezinsauto. :wink:

Faden van remmen komt door warmte. Als het afgekoeld is zou dat weg moeten zijn...

Waarom heb je je banden omgewiselt?
Martin.O

Post by Martin.O »

Superdag gehad gisteren,Bookatrack is voor de beginnende bestuurder top,vooral de inhaalregel

ik heb zelf wat met banden geprobeerd wat goed uitpakte maar weer tegen een nieuw veren probleem aanliep

pitboxs goed geregeld (frans)
engelse vertaling goed (ivo)

lekker aan het stoeien geweest met andere rijders

TOPDAG
vtec vince

Post by vtec vince »

Ik ben gister ook wezen kijken...zag er allemaal top uit.
Helaas nog geen kennis kunnen maken met de hele bende... ( alleen de vriendin van Martin .O )
Ik had een neefje van mn vriendin meegenomen, hij is autistisch en vraagt zoveel aandacht , zodat ik nog niet relaxt met jullie zou kunnen buurten....
Hij vond het ook super iig.
Volgende keer doe ik zeker mee....Damn wat kriebelde het!!!

Verbruik van en naar huis...1 op 11 ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Katana

Post by Katana »

[quote="vtec vince"]Ik ben gister ook wezen kijken...zag er allemaal top uit.
Helaas nog geen kennis kunnen maken met de hele bende... ( alleen de vriendin van Martin .O )
Ik had een neefje van mn vriendin meegenomen, hij is autistisch en vraagt zoveel aandacht , zodat ik nog niet relaxt met jullie zou kunnen buurten....

Verbruik van en naar huis...1 op 11 ]

Leuk je toch even kort gesproken te hebben. :D

ATR zag er netjes uit
vtec vince

Post by vtec vince »

Katana wrote:
vtec vince wrote:Ik ben gister ook wezen kijken...zag er allemaal top uit.

Verbruik van en naar huis...1 op 11 ]

Leuk je toch even kort gesproken te hebben. :D

ATR zag er netjes uit

Ja he, hij stond alleen een beetje scheef in het vak :-?
Volgende keer zullen we eens een wat langer gesprek voeren :D
IvoG

Post by IvoG »

Leuk om te horen dat jullie genoten hebben van de dag, en ben erg blij dat iedereen van de club de boel heel heeft gehouden! :thumbs:

Bedankt voor de zelfbeheersing en het goede gedrag! :clap
wesjes

Post by wesjes »

Jo& wrote:
unicorn wrote:Was een heerlijke dag! De FN2 goed kunnen testen, met de originele en de GroupN ECU. Op het circuit heb ik geen last gehad van het blijven hangen van het toerental gelukkig. Ik kan wel merken dat de FN2 echt een zware auto is.

Faden van remmen komt door warmte. Als het afgekoeld is zou dat weg moeten zijn...

Waarom heb je je banden omgewiselt?

Faden komt omdat de remmen te heet zijn geworden waardoor er een gas onstaat.

Dat sponzig gevoel is omder er lucht in je remleidingen komt.. wat vaak komt door het uitzetten van de remleidingen. nieuwe remvloeitstof zal dat probleem niet verhelpen..

Verder had ik echt een topdag!
Banden waren minimaal versleten wel 2 tanks er door heen gejaagd
:twisted:

Ik heb ruim 70 rondjes gereden ?
haha remmen zijn wel op, gelukkig stond vandaag DHL voor de deur met mijn nieuwe remmen :) .

@ Frans bedankt voor de pitboxxen!
@ Ivo bedankt voor de uitleg
@ Robin bedankt voor het lenen van de krik

Ik ga zeker nog een keer BaT is echt Top!
IvoG

Post by IvoG »

Nou nog een keer mee naar Spa en je wil nooit meer ergens anders! :mrgreen:
wesjes

Post by wesjes »

Heeft er nog iemand filmpjes gemaakt?

Mijn vriendin heeft er een paar dat we voorbij knallen op het rechte stuk.

En 1 zij aan zij met miguel :P
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Ik heb wel filmpjes, dacht ik...

Totdat ik vandaag zag dat ik perongeluk iets fout gedaan heb ofzo... :razz:
Het filmpje stopt opeens (net op het moment dat je komt aanrijden).

Hetgeen ik heb zal ik snel eens uploaden.
slydawg

Post by slydawg »

Ik had camera's en fototoestel bij me maar geen een gebruikt.......

@wes, filmpje al geupload???
wesjes

Post by wesjes »

slydawg wrote:Ik had camera's en fototoestel bij me maar geen een gebruikt.......

@wes, filmpje al geupload???

Working on it.. zou er zo op moeten staan.. upload via iphone op werk :)

Btw je broertje heeft wel gefilmd toch?
slydawg

Post by slydawg »

Nee man, tenminste niet dat ik weet......
wesjes

Post by wesjes »

slydawg wrote:Nee man, tenminste niet dat ik weet......

check anders ff met hem, ik heb nu gewoon een snelle compilatie gemaakt van wat ik van me vriendin heb gehad :)
wesjes

Post by wesjes »

vtec vince

Post by vtec vince »

IvoG wrote:Nou nog een keer mee naar Spa en je wil nooit meer ergens anders! :mrgreen:

Helaas zijn de komende data voor spa in het jaargetijde dat het er vaak regent :cry:
Erg mooi circuit , dat wel!!
integra

Post by integra »

Even een beetje laat met een reactie, maar ik was pas tegen 21uur thuis.
En ik moest mijn werkauto nog volladen voor mijn eerste werkdag na de vakantie :( .

Maar we hebben een super dag gehad.
Met ten eerste al heerlijk weer,En ten tweede de organisatie van bookatrack.
Ivo ook bedankt voor de organiseren. En frans voor de Pitbox en het meerijden. En iedereen voor de gezelligheid.

Mijn verbruik lag op 163km 36,9liter.
Banden slijtage ? heb ik geen idee van, er zit nog wat op.
Wat ik wel weet is dat er vlak voor onze woonplaats na 240km rijden
nog een groot stuk rubber op de voorkant van een andere auto kwam. :lol: ik haat bumperklevers.

Voor mijn eerste keer op zandvoort viel mij het allemaal reuze mee.
Maar dat was ook mede te danken aan de andere rijders en de inhaal regels van bootatrack.
Locked