Afgelopen vrijdag dan eindelijk eens begonnen met de seat rails te monteren. Maar na het plaatsen van de eerste zetel heb ik de werkzaamheden gestaakt want bij het aandraaien van de 4 bouten aan het chassis kwam ik enkele grote rondellen te kort waardoor ik persoonlijk vond dat het goedje niet goed genoeg naar mijn mening kon worden vast gezet.
Dus, wordt vervolgd.
ITR897 wrote:Vandaag tot de vast stelling gekomen dat de snelheidsbegrenzer er toch nog op zit terwijl ik dacht van niet. Bij bijna 200km/u hield het op. :twisted:
niet geschrokken toen de begrenzer inkwam? ding hakt er nogal vrij abrupt in...
ITR897 wrote:Vandaag tot de vast stelling gekomen dat de snelheidsbegrenzer er toch nog op zit terwijl ik dacht van niet. Bij bijna 200km/u hield het op. :twisted:
niet geschrokken toen de begrenzer inkwam? ding hakt er nogal vrij abrupt in...
Delta_lima wrote:Die sloeg bij mij dus ook hard erin :S
Hoe kun je die uitschakelen? Ecu remappen?
Je hebt een OBD1 ECU nodig.. hierdoor kun je de snelheidslimiter uiteindelijk omzeilen.. Biedt ook andere voordelen, je kunt bijvoorbeeld bij motorische aanpassingen het geheel opnieuw laten afstellen..
Oke dus injectoren en ontsteking kunnen blijven zitten.
Misschien iets voor de toekomst, als ik hem eens wil laten afstellen na wat upgrade's gemonteerd te hebben.
Ben niet van plan om vaak 200+ te gaan rijden
Jep, alleen een andere ecu (P28 of P30) en een verloop harnas van OBD2a naar OBD1.
Je start blokkering werkt dan alleen niet meer.
Je zou ook een euro obd2a ITR ecu kunnen nemen en dan de sleutel bij de dealer opnieuw in laten leren.
Met de eerste optie kan je direct gaan chip tunen, wel zo handig.