De meeste hier kennen mij wel. Ik zal mij toch even kort voorstellen.
Ik ben Dimer van Santen, 24 jaar en ik woon in Amstelveen samen met mijn vriendin (Leonie) en zoon (Bram van 3).
Voor zover ik me kan herinneren ben ik altijd al gek geweest op Honda's. Het kan zijn dat dit aan is gewakkerd door mijn ouders. Zij hebben altijd Honda gereden. De eerste auto van mijn moeder was een Citroen Visa, maar deze werd snel ingeruild voor een Civic.
Mijn droom Honda was altijd een EG6. Ik hoopte altijd dat de EG6 mijn eerste auto zou zijn. Ik wist niet mijn eerste auto mijn stoutste dromen zouden overtreffen.
Mijn moeder was een van de eerste in Nederland met een S2000, maar toen wij twee labradors kregen, hebben mijn vader en ik haar weten te overtuigen de nieuwe Honda Civic Type-R te kopen. Dit ten koste van haar S2000. Het bleek geen succes.. Onderhand was ik 18 geworden en had ik mijn rijbewijs gehaald. De CTR werd mijn daily driver en mijn moeder wist mijn vader ervan te overtuigen om een van zijn NSXen in te ruilen voor een S2000. Iedereen was blij, ik een CTR en mijn moeder had haar S2000 terug

Iedereen was nog steeds blij, totdat ik besloot de S2000 tegen een stoeprand te zetten... >EUR 12.000 schade + WA verzekering = CTR verkopen.
Toen kwam toch de EG6.

Maar met een gezin was dit niet echt de ideale auto. Het was ook meer een project auto. Benjamin en Maarten hadden wel zin in een uitdaging. Deze EG staat nu bij Maarten in de garage.
Na de EG kwam er een Jazz. Ik heb ergens wel een foto, maar hij was helemaal standaard. Gewoon een zilveren 1.2 cool :wink: Dit was een auto van de zaak en ik switchte van baan. De Jazz ging weer weg.
De gezinsauto is nu een Nissan Qashqai en ik heb eindelijk weer een hobby auto! Officieel is de auto van mijn zussen en mij, maar ik heb zo'n gevoel dat ik er het meeste gebruik van ga maken :lol:
Deze auto kennen de meeste van jullie ook wel denk ik. Deze heb ik vanmiddag gemaakt:

Wegens fysieke problemen kan mijn vader helaas niet meer goed in de auto rijden. Wij wilde de auto wel graag in de familie houden.
Nog wat oude foto's:

NSX Specs:
Engine
V6 3.0 liter
Comptech Supercharger
Gruppe M carbon/kevlar intake
Downforce intake scoop
Super Taitec C3 Model 2 exhaust
Comptech headers
Comptech testpipes
Comptech fuel pressure regulator
Exedy ceramic clutch
Exterior
Taitec JGTC 2000 frontend
Taitec JGTC 2000 rear fenders
Taitec GT500 carbon wing
Yokota JGTC front fenders
Marga Hills sideskirts
Gruppe M carbon sidevents
Downforce carbon GT diffuser
Downforce carbon decklid
Downforce carbon bezel
Suspension
Tein RA suspension
Dali racing race swaybars front
Dali racing race swaybars rear
Wheels and Brakes
Technomagnesio 17/18
OZ Superleggera 18/18
Toyo R888 and Bridgestone tires
Porsche GT2 front calipers
Brembo discs
Movit steel brakelines
Interior
Sparco EvoII seats
Sabelt 4 point belts
Sparco pedals
Momo steering wheel
Zanardi shift knob
Zanardi floormats
Het kan zijn dat ik wat dingen ben vergeten..
Mijn vader rijdt nu in een ATR. Op basis van deze auto ben ik weer lid geworden van de Type-R club. Maar de kans is groter dat jullie mij op meetings zullen zien in de NSX

De NSX is altijd gebruikt op het circuit en er is flink mee geracet. Dit kun je zien en hij heeft dus nog wel wat liefde nodig :wink: Zo moeten de stoelen opnieuw bekleed worden, de auto moet eigenlijk nog een keer worden overgespoten, de remklauwen en velgen moeten opnieuw gecoat worden en er zijn zo nog 100 andere dingen die er moeten gebeuren.
Ik heb nog nieuwe injectoren, kleinere poulie voor de supercharger en een andere benzine pomp liggen. Dit in combinatie met een AEM ECU kan weer wat extra vermogen opleveren. Voor alsnog gaat ie hard zat :lol:
Al met al is het een mooi en leuk project!
Voor diegene die de hele bouw van de auto nog eens willen bekijken:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1181
Nieuwe pics: