Rikky wrote:Daarbij drink ik geen alcohol rook niet en ben amper uit geweest (zomer stop van het uitgaan centrum waar muziek word gemaakt waar ik van hou).
Het is al jaren mijn droom auto, en vond dat het tijd was om er helemaal voor te gaan, dus pinpas ingeleverd bij mam... en zo goed als elke euro aan de kant gezet.
Zo heb ik het ook gedaan 8)
Niet gelijk al je geld in de auto stoppen om twee redenen. Leer eerst de auto (bijvoorbeeld een jaar lang) kennen voor je haar gaat 'tunen' om ongelukken te voorkomen en als je er toch op uitgekeken raakt (want zeg niet dat het niet kan!) heeft het je een hoop uitgaven bespaard. Plus je kan meer kapot maken dan je lief is. Denk ook aan eventueel onderhoud wat niet goedkoop is. Ik ben ook op mijn 18e begonnen in een DC2 dus als er iemand is die je mag geloven :wink:.
Volgens mij was de koppeling preventief vervangen door Sander al? Of was dat alleen de distributieriem? Dacht namelijk dat die op de 70-80k vervangen was? (Sander?), want if so is het nu ongeveer weer eens tijd...