Rikky - ITR #1649 Update p.41 Climatic Control

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
mr. X

Re: Rikky - ITR #1649

Post by mr. X »

Rikky wrote:Daarbij drink ik geen alcohol rook niet en ben amper uit geweest (zomer stop van het uitgaan centrum waar muziek word gemaakt waar ik van hou).

Het is al jaren mijn droom auto, en vond dat het tijd was om er helemaal voor te gaan, dus pinpas ingeleverd bij mam... en zo goed als elke euro aan de kant gezet.

Zo heb ik het ook gedaan 8)
Niet gelijk al je geld in de auto stoppen om twee redenen. Leer eerst de auto (bijvoorbeeld een jaar lang) kennen voor je haar gaat 'tunen' om ongelukken te voorkomen en als je er toch op uitgekeken raakt (want zeg niet dat het niet kan!) heeft het je een hoop uitgaven bespaard. Plus je kan meer kapot maken dan je lief is. Denk ook aan eventueel onderhoud wat niet goedkoop is. Ik ben ook op mijn 18e begonnen in een DC2 dus als er iemand is die je mag geloven :wink:.

Volgens mij was de koppeling preventief vervangen door Sander al? Of was dat alleen de distributieriem? Dacht namelijk dat die op de 70-80k vervangen was? (Sander?), want if so is het nu ongeveer weer eens tijd...
Rikky

Re: Rikky - ITR #1649

Post by Rikky »

Zo heb ik het ook gedaan 8)
Niet gelijk al je geld in de auto stoppen om twee redenen. Leer eerst de auto (bijvoorbeeld een jaar lang) kennen voor je haar gaat 'tunen' om ongelukken te voorkomen en als je er toch op uitgekeken raakt (want zeg niet dat het niet kan!) heeft het je een hoop uitgaven bespaard. Plus je kan meer kapot maken dan je lief is. Denk ook aan eventueel onderhoud wat niet goedkoop is. Ik ben ook op mijn 18e begonnen in een DC2 dus als er iemand is die je mag geloven :wink:.

Volgens mij was de koppeling preventief vervangen door Sander al? Of was dat alleen de distributieriem? Dacht namelijk dat die op de 70-80k vervangen was? (Sander?), want if so is het nu ongeveer weer eens tijd...

Is ook niet de bedoeling om al me geld in een keer in die auto te stoppen, en ik heb nog veel te leren van die auto want ik heb alleen maar duitsers gereden (en wat rijd een Jap dan lekker 8) )
Ik hou apsoluut niet van Hotweels en matchbox auto's dus plastic zal er niet komen.
Onderhoud gaat voor en dat zal ik ook zeker doen, al zal ze niet veel km's maken want ik fiets gewoon elke dag naar het werk. En dat had ik mee gekregen ja wel tof om daar in te beginnen :roll:

Koppeling is volgens mij ook nog door Vincent vervangen, ik ga zaterdag er even voor zitten en een lijstje opstellen met dingen die echt moeten gebeuren, zoals onderhoud... Maar thanks voor de info want ik heb zeker nog heel veel te leren!!

Greetz,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Apex

Post by Apex »

you got pb.. om je topic niet te vervuilen. Maar onderhoud is voorlopig NIET nodig.. Alle slijtage delen zijn recent vervangen.. remmen, distri spulletjes, filters, drukgroep, koppeling etc..

Dat scheelt weer doekoes. Want jij zit nu op zwart zaad hehe :)

Greetz Vincent
Rikky

Post by Rikky »

Apex wrote:you got pb.. om je topic niet te vervuilen. Maar onderhoud is voorlopig NIET nodig.. Alle slijtage delen zijn recent vervangen.. remmen, distri spulletjes, filters, drukgroep, koppeling etc..

Dat scheelt weer doekoes. Want jij zit nu op zwart zaad hehe :)

Greetz Vincent

Ja thanks!!, ja inderdaad wel beter.

Nee ben ik heel bij om want ik begon al half te zweten :roll: , ja goed bezig :D ben er heel bij om om dit te horen :roll:

Haha scheeld zeker een hoop geld:P en is het zo duidelijk ja? :roll:

Update,

Luxe platen zijn besteld, morgen ophalen.

Gister de auto voor het eerst gewassen, na 2 uur eindelijk klaar... rij ik vandaag naar het werk (was nodig voor de nummers op de platen want ik wilde deze niet 1 dag inleveren) is er brand in Leunen waardoor er roet op alle auto's lag incl de mijne dus :evil: dus maar weer naar Rijkevoort geweest om hem schoon te spuiten.

Dus morgen avond foto's van schone ITR met luxe platen.

Greetzz,
mr. X

Post by mr. X »

Waarom willen de meeste toch luxe platen?
Knite Force

Post by Knite Force »

Luxe platen rulen.

En ik heb die BBQ in Leunen ook live gezien, heftige shit daar!
mr. X

Post by mr. X »

Knite Force wrote:Luxe platen rulen.

Ruilen? Nee dankje :lol:
Dimer

Post by Dimer »

ik vind die luxe platen een stuk mooier! De standaard platen worden op den duur ook lelijk en vaag.
Jo&

Post by Jo& »

Dimer wrote:ik vind die luxe platen een stuk mooier! De standaard platen worden op den duur ook lelijk en vaag.

Juistem!
Bij mij heeft de dealer die er automatisch al opgezet.
Rikky

Post by Rikky »

Ik vind luxe platen gewoon een stukje afwerking, netzoals korte ventielen enz enz enz....

Vanvond foto's van ITR met luxe platen en een andere hobby van mij 8)
mr. X

Post by mr. X »

Lekker je wash mit open halen aan de scherpe randjes van de kentekenplaat.
Het is een ramp dat fatsoenlijk schoon te krijgen tussen de hoekjes van de letters en ik vind het onnatuurlijk staan. Besides, welke zou minder wegen? :lol:

Met een dikke zwarte stift kan je het vage wel weer fatsoenlijk krijgen.
Rikky

Post by Rikky »

mr. X wrote:Lekker je wash mit open halen aan de scherpe randjes van de kentekenplaat.
Het is een ramp dat fatsoenlijk schoon te krijgen tussen de hoekjes van de letters
en ik vind het onnatuurlijk staan. Besides, welke zou minder wegen? :lol:

Zal ik je een keertje was les geven ? :lol:, dat is een mening voor iedereen, ja poep jij dan ook altijd voordat je gaat rijden? :roll: . Ja ik vind dunne platen gewoon niet mooi (nog nooit gevonden).
chris

Post by chris »

mr. X wrote:Lekker je wash mit open halen aan de scherpe randjes van de kentekenplaat.
Het is een ramp dat fatsoenlijk schoon te krijgen tussen de hoekjes van de letters en ik vind het onnatuurlijk staan. Besides, welke zou minder wegen? :lol:

cheapie sponsje voor pakken dan :razz:
HONDA

Post by HONDA »

Rikky wrote:poep jij dan ook altijd voordat je gaat rijden?

Owned... :lol:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jo&

Post by Jo& »

Rikky wrote:
mr. X wrote:Besides, welke zou minder wegen? :lol:

poep jij dan ook altijd voordat je gaat rijden?

:clap
mr. X

Post by mr. X »

HONDA wrote:
Rikky wrote:poep jij dan ook altijd voordat je gaat rijden?

Owned... :lol:

Hoezo, dat doe ik altijd!
Neem geen sleutelbos mee, schroef één van de 5 wielmoeren per velg los want ja, met 16 zit hij ook wel vast, rij met afgesleten banden want dat profiel weegt ook wat, aan één achterlicht unit heb je genoeg want dan snappen ze ook wel dat je remt en achteruit rijdt.
Soms mag je wel eens iets met een korreltje zout nemen.

Ieder zijn ding uiteraard en een hoop vinden die luxe platen mooi maar ik vind ze er gek en lelijk uit zien.

Poetsen hoef je me niet te leren, met de twee uur die jij poetst heb ik de auto alleen nog maar afgespoeld waarna ik pas echt begin.
Rikky

Post by Rikky »

Soms mag je wel eens iets met een korreltje zout nemen.

Ieder zijn ding uiteraard en een hoop vinden die luxe platen mooi maar ik vind ze er gek en lelijk uit zien.

Poetsen hoef je me niet te leren, met de twee uur die jij poetst heb ik de auto alleen nog maar afgespoeld waarna ik pas echt begin.

Haha grapje jonge, ik moet nog veel leren jou roem komt nog wel om mij terug te paken :wink:

Haha zit goed kerel :wink:
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Poetsen hoef je me niet te leren, met de twee uur die jij poetst heb ik de auto alleen nog maar afgespoeld waarna ik pas echt begin.

Misschien toch wel, 2uur lang afspoelen :roll:

Hahaha :lol: grapje :razz:
Rikky

Post by Rikky »

Update,

Een kleintje :-) Heb gister nieuwe kenteken platen gemonteerd met de aluminium strip achter de voorste plaat en deze mee gebogen met de voor bumper.
Image
Image

Heb verder nog blue vision gemonteerd, en mijn dashbord kastje en asbak bekleed met stof (waarom de asbak omdat ik hier mijn was muntjes in bewaar en anders gaan rammelen)
Image
Image
Image
Als iemand de patronen wil van het dashbord kastje asbak of iets anders moet je het even laten weten, ik kan dit natuurlijk ook voor jou doen tegen een kleine vergoeding :wink:

En 2 foto's van mijn andere hobby :twisted:
Image
Image
Jawel een heuse dames brommer die 102,7 kmh haalt :roll:

Greetzz,
Arno

Post by Arno »

Je mag de emblemen idd wel vervangen :razz: En de ITR heeft trouwens een centenbakje of had je die al ontdekt ;) Spoon sticker zou ik er persoonlijk af halen. Verders erg nette bak, als het een beetje meezit heb ik dan binnenkort ook eindelijk die Modulo skirts...
Locked